Hörde på affären...

Ville skynda mig och skriva ner de tänkvärda orden jag hörde en gammal farbror säga till en annan farbror i kön på Kvantum.

" Jag brukar säga att det är bra att kön är lång, för då får man behålla slantarna lite längre"

Det var ju så fint och gulligt sagt, sen kanske jag överdriver det hela lite, jag har en enorm förkärlek till äldre farbröder, kanske för att de påminner om min morfar & farfar. Två män som i mina ögon sett var två "riktiga karlar", snälla ögon, hjälpsamma, grått mjuk hår och med hjärtan av guld.

Ragnar Nordlund & Gunnar Nordlund,,,, ni satte spår hos många.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Ojojoj sååååååååå jättefint sagt om din "farbröder"...jag är säker på att de oxå såg vilken underbart otroligt härlig människa du är Linda.

2007-12-03 @ 17:50:04
Postat av: Malin Solrosen

Gu vilken fin blogg du har Linda! O vilka fina ord man kan finna här!

2007-12-03 @ 20:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0