Ikea here I come

Ilade hastigt och lustigt iväg på Ikea, söndagens resa dit blev inställd pga andra planerat vår söndag i förväg, och jag som verkligen SKULLE dit fick lov att åka idag istället. Halkigt, renigt värre(de åt salt från vägen), och när man passerar Kalix då får man bara in finsk radio blaha blaha. Inne på ikea blev det stressigt för en tid fanns att passa, Robin som skulle till fjällen skulle åka och jag ville säga hej då till honom. Handlade snabbt det som skulle inhandlas,,, ja och en å annan sak råkade visst också hamna i min kundvagn. Skyndade hem, klev innan för dörren och fick höra:
-det blir ingen bowling på söndag, den är inställd!!!!

morr å grymt, vi hade alltså kunnat åka på söndag i lugn och ro.

Helena och Johan har hälsat på ikväll, de har köpt husvagn, inte åt dem själva men åt Nisse. En hästtransport, så nu kan Rebecca och Nisse börja sin hoppträning i Öjebyn, finurligt va!

Mina svärföräldrar anlände vid 22 snåret, trötta efter en lång resa, vi sa bara hej och talade lite kort, de måste få återhämta sig och vi har ju nu flera veckor på att prata igenom hösten och vad som hänt sen senast. Trevligt att ha er här=)

Dagens dissning: ja det måste bli människor som tar beslut åt andra som är/blir involverade.

Dagens hissning: resårbandet, jajjemän, när man är i figuren så som jag så har byxorna en tendens att bli långa på längen..... en resårsnodd i fållen längs ner gör susen. Går förstås inte på alla byxor, men praktiskt och rätt snyggt!

Tips på julklapps rim

Guinness Rekordbok

Midvinternattens köld är hård
Stjärnorna gnistra och glimma
Själv slår jag nog världsrekord,
i att inte kunna rimma!

Ljudbok - CD

till denna blänkare
kan man ta sig en stänkare
läses med örat,
ja då får du höra´t

Presentkort

Nu slipper jag att löpa
Du väljer själv vad du vill köpa!

trisslott

Denna lilla klapp
får dig kanske att le glatt
Du kanske en miljon må vinna
Då en tår av glädje vi få se rinna

mp3

När du inte har nått att göra
så kan du stoppa denna i ditt öra


Prenumeration

Det här väger inte många gram
Men det kommer ändå ofta fram
Vi hoppas den dig skall ära
För kunskap är lätt att bära

Kommentarer
Postat av: johanna

god natt på dig :)

är du inte medlem i gratisbio ännu se till och bli
det då ! för vad passar bättre i december månad än gratis biobiljetter och present kort på de största kedjorna som tex hm vero moda dinsko åhlens kicks och många fler. klicka på länken nedan och bli medlem :) för varje vän du sedan värvar får du 200 poäng , och för att få en bio biljett behöver du 400 poäng :) 2 vänner = en biobiljett. något som man även ska kolla in är fliken där det står poäng , där ska du klicka in dig på olika sidor och sedan tjänar du en massa poäng på bara det. jag har precis tjänat ihop 80 poäng genom att bli medlem på sidor bara och inget mer. ville bara tillägga också att det är helt gratis. många kan känna att de kan luras med mera. men jag garanterar att det är gratis och behöver ni hjälp med något så är det bara att fråga mig.

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

ha en super bra natt !

2007-12-14 @ 23:46:45
URL: http://www.fjb.blogg.se
Postat av: Mariakoden

Hej!! Jag har klurat o klurat på ett rim, tänkte ge bort en bok i julklapp, måste bara dela med mig av rimmet för det är så bra:
Om du vill bli klok, ta och läs denna - - - !
Bra va? (ironi)
Kul med ett Ikeabesök, fast än det verkade bli liiite stressigt!

Ha en toppenhelg!

2007-12-15 @ 23:11:09
URL: http://www.mariakoden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0