Fredagen den 13 juli

har mest bara väntat på Freddi Crugar, men hen verkar ha fullt upp på annat håll så här på fredagen den 13e,,
En rätt lugn och skön dag, lagom varmt och rätt nöjda barn. Har klippt gräsmattan och blev lite lätt "vibrerad", vet ej varför, men vår gräsklippare låter inte som andra, vibrerar inte alls som andra och den funkar då den vill. Idag ville den hela tiden och det var ju bra.

Robin Och Jonas har vart på Norrstrandsbadet och vi har vart hemma med hulligan Hugo, han har gått i mina fotspår med sin lilla gräsklippare a´99:- på barnens hus
Göran och Hugo har även vart på soptippen och dumpat brännbart avfall, för den som vill veta!

Mina stora tankar går idag till Hugo,,,, vet ej om jag gett honom men för livet. Jag duschade på eftermiddagen och Hugo skulle också tvättas så han kom med mig ner i duschen. När vi står där med shampo och vatten överallt, så tittar jag ner på honom och han upp på mig och då slog det mig tanken,,,,, hur f-n ser det ut för en fem åring som står under något som bara väller ut och som ser ut att falla till golvet när som helst?? Försökte föreställa mig synen av mig själv underifrån,,,,urk, stackars barn. Men Hugo såg inte ut då som att han led, däremot undrade han om vi kunde såga bort brösten, men jag övertalade honom att vi behåller dem ett tag till, de krymper med åren och går sedan att rulla ihop och då syns de mindre.

Göran mår si så där, men klagar då inte. Just nu ser han på House på 4+ och ska snart åka iväg med mig till jobbet. Jag ska gå hem på morgonen och behöver därför inte heller ha bilen där över natten. Nu ska jag strax iväg så vi hörs mer en annan dag//linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0