Lördag den 7 juli

Nu sitter jag här och pustar ut, en jätte trevlig dag med släkten, men jag är jätte trött. Inte visste jag att vi var så många, har dessvärre inte alls koll på alla och jag tvekar på min förmåga att kunna sätta namn på alla koretn i albumet sen. Men det har varit intressant att se alla, även mina nya släktingar som alltid har funnits där men som vi inte riktigt vetat om. Min faster Carina Hedström hade tillsammans med Ulf Jonsson och Thore Ideklev gjort ett helt fantastiskt program, maten var god, lek, tips runda, men det jag gillade mest var nog bildspelet, jag har ju som aldrig fått se hur alla såg ut i unga dar, och gissa om jag har/hade världens vackraste farmor,,,, wow, en Isabella Roselini i sin tid. Tusen tack till er alla som var där. Men sötast av alla där är nog min alldeles egna pappa, du är speciell för mig, hoppas du vet det!

Nu vill jag också passa på att lyckönska min kusin Elias och hans sambo som just blivit med valp, en liten Bruno på ca 8 veckor. Bruno är en liten labrador och jag hoppas att jag snart få se underverket.

När jag nu funderar så kan man ju lika gärna ta och tacka några personer som betyder oerhört mycket för mig,,,

Lillebror David, som jag har slagit och försökt tämja redan som barn och jag lyckades hyfsat, han är nu en person som jag beundrar väldigt mycket.

Åsa, min bortslarvade storasyster, hon bara är min Åsa helt enkelt, fast det inte riktigt stämmer, måste dela henne med några andra också ,,, men vi vet vars vi har varandra och kommer nog alltid att veta det.

Sara, min bästa kompis som alltid finns där och som fanns kvar när nästan alla andra svek,,, tack för att du lyssnar och förstår.

Viktoria, du har också en speciell plats i mitt hjärta, något i kemin som funkar bra, vi har stort utbyte av varandra just för att vi är varandras olikheter. Lycka till med nya huset//

Sen en ny gammal stjärna som dykt upp,,, Anette som jag gick ettan - nian med,, och sedan "fann" vi varandra igen på högskolan ca 15 år senare. Himla bra var det.

Johan, Görans bror som ställer upp i vått och torrt,,, och likaså hans fru Helena.

Min älskade make Göran,, du är bäst, tack för att du finns;)

det var dagens ros-utdelning,,,,,, mamma, du ska få en hel bukett sen:)

nu ska jag leta reda på några sköna kläder och mysa i soffan framför tv:n med gubben och en iskall Pepsi max
// vi hörs

Kommentarer
Postat av: Cissi

Oj, nu har du ju gjort om. Vad fint det blev! Sov gott!

2007-07-08 @ 00:22:26
URL: http://csomicissi,blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0