Lördagen den 21 juli

Idag är det precis två sedan jag åkte med Göran i hans V40, gud vad jag tyckte han var läcker( Göran alltså)fast det tycker jag ju än.., jag minns att jag var så spänd och nervös och fick knappt fram något ord första timmen vi åkte. Vi åkte just ingenstans, men det tog ca tre timmar att snurra runt i Piteå innan han blev tvungen att åka hem till grabbarna. Men våran dag slutade inte där, vi tog telefonkontakt och den varade till sent på natten.... undra just vad vi talade om??

En härlig dag har vi haft tillsammans med sönerna, Jens har vart på sjön med farmor & farfar, men de hade ingen större fiskelycka. Vi tog de tre yngre och åkte in till stan där vi fikade på Kvartersbageriet...


image17

Hugo mumsar på en chokladboll

image18

Jonas & Robin fick i sig varsin chokladmuffins

image19

och vi åt varsitt chokladwinerbröd,,, jätte gott

efter fikat åkte vi till Hortlax och hälsade på Johan & Helena, där var Peter. Linda Hanna & Tim också på besök.

Nu ikväll har vi vart nere vid båthamnen här i Munkan och barnen har badat, burr burr.. Nu är alla samtliga under 16 år på studsmattan och tro det eller ej, de är sams.

Sen har vi läst en trevlig nyhet,, och det är att Görans lillasyrra Hanna kommer hit med sin familj och blir här över jul & nyår, det ser vi fram emot.

Nu ska jag iväg på jobbet på ett tag så jag ska gå och krama min käresta lite, men,,, vi hörs//linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0