nu lite mer info om oss...

Vi bor i det trivsamma Munksund, några kilometer från Piteås innerstad. Huset vi bor i är rött och stort, det står vad man kanske kan kalla för garage/ruckel bakom huset, men det är en fråga om vi ska ringa brandkåren eller Ernst från Sommartorpet, för det behöver åtgärdas eller försvinna. Vi har väldigt trevliga grannar, Niklas & Helena bor här närmast med sina tre barn och katten Pepsi. Sedan vet jag inte namnen riktigt, men rakt över bor damen som ofta putsar fönster, samt pelletskillen och hans söner, på andra sidan bor fotbollstränaren med sin fru. En kvinna i BMW har sitt hus innanför vårt, och längst in bor det ett trevligt par som alltid hälsar så glatt.
Munksund är inte alls stort, men det finns allt vi behöver här, Coop Konsum, Hawaii restaurang, bankomat, vatten och skog, världens bästa förskola Båtsman och en vanlig skola som också är bra.
Nu är det snart mitt i sommaren och vi har Görans föräldrar Hasse & Maggan här uppe, de bor nere i Hälsingborg, de stannar här tills i början på Augusti. De fyller förövrigt 60 år i år.
Göran har inte bara två föräldrar, han har en bror som heter Johan och han blir 39 till hösten. Johan bor med sin fru Helena och hennes dotter Rebecca i Hortlax, Johan har en son Alexander, han bor i Stora staden Stockholm. Det finns en lillasyster också som heter Hanna och hon är 31, Hanna bor med sin Nick och tillsammans har de två söner, Elliot & Oliver.
Göran har utöver detta en syster som heter Monica och hon är snart 36. Monica bor i Luleå tillsammans med sin man Tomas och dottern Camilla, samt grabbarna Casper & Pontus.

Min familj består av en mamma Ann-catrin 54, hennes man Sven-erik 63. De bor i Älvsbyn tillsammans med dottern Elin som fyller 15 till hösten. Jag har även en lillebror som heter David och han är 29, han bor i Pålsträsk utanför Älvsbyn med sin fru Jenny just fyllda 30, och parets två barn Gunnar 5 år imorgon och Hilda 3 år.
Jag har också en pappa Kent 62 och hans fru Inger 60.
I min familj finns även några "styvsyskon", Monica och hon bor med sin Rikard i Älvsbyn och de har en dotter som heter Lisa. Sen har vi Helena som bor i sitt nybyggda hus med Mats och deras Rikard.

Vi är alltså rätt många och det blir många att hålla reda på, men som tur var har vi också de som håller reda på oss.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej Linda! Ska du skriva om dina kusiner imorgon, det ser jag framemot..;-) Tänkte bara säga hej! Jag kommer dagligen att följa dig och din blogg från och med nu! Du är även välkommen att besöka min! Kul att "se" mer av dig!
Ha det bra! Kramar från kusin-Cissi.

2007-07-04 @ 16:49:21
URL: http://csomicissi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0