Söndag den 22 Juli

Alltså, min make har idag lagat släpet,, och det mest positiva är inte att den numer är hel, Göran lagade den utan oväsen och verktygskast, imponerande framsteg;)

En varm dag, Robin och Jonte åkte med Hasse & Maggan ut på sjön/havet och fiskade ett tag, Hugo har tvättat mina fötter, alla blommorna ute och många andra saker med Görans vattenspray-flaska, när den blev tom bad jag honom att gå in och fylla den med mera vatten. Efter ett tag kom den lilla herrn ut, fast med saft i flaskan. Göran har senare idag köpt en ny sprayflaska, den andra blev för kladdig!

Nu har Hugo & Robin åkt till sin pappa, och där blir de tills på tisdag eftermiddag. Jonas stannar här extra och har imorgon träningsmatch mot Piteå, Jens gör lite ditt och datt och drömmer mest om Alanya och brudar, ooops, glömde kladdkakan som också finns med i tankarna mest hela tiden. Men nu har jag gjort honom en ikväll så han är rätt nöjd. Frabror Johan är här på besök och han spelar xbox med Jonte. Vad Göran gör behöver jag kanske inte skriva,,,, gissade du på ser tv så fick du rätt!

Nu ska jag lite smått börja göra mig redo för helgens sista natt, sen är jag ledig tills på torsdag natt,,, SKÖNT.
Vi hörs//linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0