Torsdag 26 juli

virus virus & virus, jag är full i virus, ögonen, halsen och hostan. Fick alltså ingen medicin, utan jag ska självläka.
Barnen är rastlösa och vägrar dessutom att göra något jag ger som förslag, det var inte förens jag sa att de får välja mellan att städa eller gå ut som de valde det senare alternativet. Det ska faktiskt bli skönt att jobba inatt, där är det tyst och lugnt för det mesta.

Har även talat med min pappa som berättade att David med familj skulle till Tärendö och campa,,hmmm det lät konstigt tyckte jag!
Senare ringde David och jag kände mig bara tvungen att ifrågasätta varför just Tärendö,,, va sa han, Byske eller Seskarö var alternativen, pappa mindes lite fel.
Jag har bakat och försökt att städa klart inför morgondagen, men jag är sååå slut i kropp och knopp så jag har rätt mycket kvar. Göran kom hem lite tidigare idag för att vara med barnen medan jag var på vårdcentralen, sen åt vi Chicken Satay, mums sa alla utom Jesse som idag inte tyckte om den maträtten.

Trodde aldrig att jag skulle få höra mig själv säga att jag längtar efter att se Wibax hemmamatcher, nu står det även klart att Göran tar klivet upp från pojkar 90-91 och följer med dessa till div 4. Vilket känns väldigt roligt. Jag tror starkt på Wibax div 2 iår, många unga talanger fulla av energi, men jag kommer att sakna Jocke Lundberg och Peter Lundström. Kvar i målet har vi ju Peter Lanto, heja heja! Å heja Robban, ska bli trevligt att få se dig spela också, har ju mest sett dig stå med armarna i kors:)      Wibax Wibax åsså ja då.

Hugo är inte på sitt charmigaste humör, han är arg ömsom ledsen men just nu är han glad för han är nere hos Hasse & Maggan och håller dem sällskap. Han och Hasse har också flygit " dinusaurie" istället för drake ute och högt upp i luften flög den. Men nu ska den lilla lintotten snart i säng och då lär det bli gråt igen.

Jens är inte riktigt som andra 15 snart 16 åringar, han är hemma å hemma och åter hemma,, minns en själv i den åldern och jag var hemma högst nödvändigast. Vi måste få höga betyg eftersom att han mest bara är hemma tillsammans med oss.... är det så Jesse?

Robin längtar efter att få fiska, och jag önskar att jag kunde låta honom få fiska mer, men nästa vecka ska vi åka så att han kan pröva sin fiskelycka i kanalen bla. På torsdag nästa vecka åker han till sin pappa och förhoppningsvis ska de då och campa vid en sjö.

Nu orkar jag inte skriva mer för denna dag// vi hörs

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej din stackare! Krya på dig! Kramar från kusinvitamin

2007-07-26 @ 20:42:35
URL: http://csomicissi.blogspot.com
Postat av: Aggis

Grattis på födelsedagen Linda!!! Vi blir visst bara yngre och yngre;)
Synd att du ska gå och bli sjuk när de vankas födelsedag som du gillar så mycket. Men hör och häpnad jag har halsfluss och feber varvid jag skriver denna tidpunkt för de går liksom inte att sova.
Grattiskramar från Aggis

2007-07-27 @ 02:43:06
Postat av: cissi

fyller du är idag??! GRATTIS! hoppas du får en fin födelsedag trots virus!

2007-07-27 @ 17:01:34
URL: http://csomicissi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0