Torsdag den 5 juli

Idag fyller min brorsson Gunnar 5 år, skickar honom en jätte hälsning och önskar honom en underbar dag....

Jaha ja, det är lika varmt idag, har legat i solen någon timme för att få lite färg, vill inte vara den blekaste i Turkiet när vi kommer dit. Har även vill jag poängtera,,, köpt mig mitt livs första bikini och jag har förvarnat alla medresenärer som vi ska åka med om att de bör ta åksjuketabletter innan de kommer ner till poolen utifall att jag hunnit få på mig bikinin och fläkt ut mig där. Och vid nödsituation får de ha ögonbindel.
Göran arbetar för fullt och inga barn är heller hemma. Jonas har följt med sin farfar ut på lite ärenden och sedan ska de ta farmor med och åka ut på havet, kanske att de får napp även idag.

Vill även passa på att skicka en hälsning till Johan och Helena som åkt till London för att besöka Hanna med familj. Vi hoppas ryssvärmen i burken hjälper. Ha det så bra och ta det lugnt ifall ni besöker festivalen;) Hasse har berättat!

När man sitter här och funderar vad man ska skriva om livet och dagen så poppar det upp många saker, frågan är bara om det är så intressant för andra att ta del av det man själv tycker är viktigt?


1. Varför är allt onyttigt gott?

2. Hur gör man för att få motivation att tycka det är roligt att motionera?

Jag ville också lägga ut bilder på min blogg, men vet inte riktigt än hur man krymper ner bilderna så att de går att ladda in....

sen vill jag tipsa er om min kusin Cissis blogg,,,
och för alla er singelkillar- hon är toppen - ett kap med andra ord:)
www.csomicissi.blogspot.com

Nu ska jag nog lägga mig lite igen, har jobbat i natt, men det är för varmt för att sova, men jag känner att det behövs så jag gör ett nytt försök// vi hörs

Kommentarer
Postat av: Kusin Elias

Hej Linda! Kul att du börjat blogga. Måste bara säga att de två frågorna du ställer är något jag hoppas du kommer ge svar på i nästa inlägg för jag vill väldigt gärna veta svaren, jag också :) Angående bild-problemet så kan du högerklicka på bilden och klicka på "Öppna med" och sedan välja "Paint". Nästa steg är att klicka på "Bild" och sedan "Ändra storlek". Om du inte vill krympa originalbilden så kan du först göra en kopia och bara krympa kopian och behålla originalet i samma storlek. Hoppas det funkar!

2007-07-05 @ 15:02:50
Postat av: Hanna

Hej!
Vi har provat burken med den sk ryssvarmen men den funkar daligt.

2007-07-05 @ 17:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0