trött tröttare tröttast = Linda

är absolut knäckt, kunde inte alls somna igår kväll fast jag var sömnig redan vid åtta, och med fyra barn varav tre pratar, ser tv, besöker toan var sjätte minut då är det svårt att somna. Vaknade tidigt för att det var NÅGON som väckte alla som sov, när han besökte toan, ps ej Göran

har iaf tagit det lugnt idag, men jag måste erkänna att jag nog är lite grinig och inte alls så pigg å uppåt som jag vill vara. Regnet har öst ner hela dagen, lånade Hugo grodparaply när jag var tvungen in i stan för att göra ett ärende, undra just hur många som tyckte jag såg cool ut??

Robin sover hos Jonte inatt och de skulle på Laser Game, Hugo sa när han skulle sova att hans mage nog var sugen på en saga så han lyssnar nu på cd-sagor. Göran ser på tv och äter,,,just det,,ostbågar. Nu ska jag med se tv, en rätt bra mini serie på 3an
vi hörs

grattis alla elin och helenor på namnsdagen

Kommentarer
Postat av: Åsa

D spelar ingen roll i vilka tygstycken eller trikåer du är min vän...du är likafullt UNDERBARA LINDA :)
Är trötter här me´...blää vilket trist väder, passar inte alls nu på sommaren men hörde att SOOOOOOOLEN ruvar på en överraskning till helgen...hihi :) Sköt om dej vännen. / Kram Å

2007-08-01 @ 20:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0