Mallig av värre sort, & röda kinder;)

Alltså dessa jätte trevliga kommentarer gör mig så glad, tackar så mycket. Och japp Maria vi ses nog snart, hade ju hoppats få bjuda dig på kaffe medan grabbarna leker någon dag//
Erica,  min handledare och vägvisare, denna dagen har vart tung, men så väldigt lärorik och du imponerar verkligen. Fortsätter det på detta vis så kommer jag snart att be om en autograf=)

Att få vara ute på praktik är inte bara trevligt, det är stimulerande också,,, å jag kan säga att jag längtar så innivassen på att få ha en egen klass, en egen whitebordtavla,(men efter morgondagens föreläsning vill jag säkert ha en smartboardtavla), givetvis ska jag ha en cd, en myshörna, böcker i massor, jag önskar också att det finns gott om plats att hänga barnens/elevernas alster på, men jag ser nästan mest fram emot min alldeles egna planering i en fin planeringskalender, en sån som jag ser att lärare har. Men om min dröm blir verklighet, det återstår att se, men jag tänker inte sluta hoppas.

Här hemma har vi myst på jag och Hugo, Robin har vart på badet, de övriga Göran & Jens på innebandy. Popcorn och bollibompa underhöll oss ett bra tag, sen la sig Hugo och lyssnade på Barbapapa.

Men en stor nyhet. jag har blivit faster, tänker nog kalla mig för det för det är brist på barnafödandet. Underverket heter Nellson, men kallas för Nisse. Nisse är en welshponny från 08 området, han ser väldigt söt ut och jag förstår om ägaren är väldigt stolt. Hade tänkt köpa en grimma där det står "fasters älskling", men det finns visst inga sådana, synd! Du får nog något gott istället Nisse!

Dagens dissning:  "sådanamänniskorsomgårochgottarsigiandrasolyckor",,,Känner du någon sådan? Det gör jag!
Dagens hissning: läsknäckarkoden, tänk er att känna att man kan, att man behärskar något, att känna glädjen, stoltheten, Då vet man att man kan lära sig mycket mycket mer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0