sömniga söndag

hur kan det komma sig att just söndagar är dagen då man måste vara som tröttast, är det för att man känner att helgen har gått för fort IGEN och att det snart är måndag? Det känns just nu som att mitt liv består av söndagar och måndagar och alltför sällan fredag och lördag.... hmmmm knepigt!!

Jag har arbetat idag på mitt kära Solrosen, en lugn och skön dag fast med tråkigt väder, annars brukar vi kunna ta en eller två promenader, men idag har det små regnat en halvblandning mellan snö och regn. Vi har även hunnit kika på auror och jag känner att jag håller på att bli rätt haj på det där, jag ser mera tydligt och klart och får olika känningar beroende på vad jag ser. Jag ser också nu mer tydligt hur auran växer delvis och formar om sig,,, skumt men häftigt.

Efter jobbet kom grabbarna och Göran, vi åkte hem och kastade i oss några mackor för att hinna i tid till innebandy,, vad annars?  Wibax mot Riks innebandygymnasium(umeå)IRG,, jag hade nästan kaffedarr, har druckit ca 6 koppar kaffe idag, det var en pirrig match och små grabbarna var otroligt pigga på plan, Wibax hann inte riktigt med, men Janne Person har visat vars skåpet ska stå, han gjorde två helt suveräna mål och backen Nils Lind visade också hur bollen ska in i målgården, men det räckte inte, bättre upp nästa gång, då vinner Wibax. Man kan ju inte alltid ligga på topp=)

Nu är vi hemma och ska räkna sekunderna tills det är måndag,,, bläääää
vi hörs imorrn

Kommentarer
Postat av: jag själv

skrev visst lite fel, umeå ibf ska det het a och inte irg

2007-10-14 @ 20:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0