Utkast: Har precis ...

Har precis kommit hem efter ett besök på vårdcentralen, det visade sig att jag haft öroninflammation i höger öra( inte alls konstigt att jag haft ont), virus i luftvägarna ( tror jag det hette) och fortsatt virus/influensa. Jag är alltså inte alls riktigt frisk, men jag känner mig betydligt piggare och mera uppåt än på länge;)
Men jag har ingen feber, inte nu i alla fall och jag behöver inta bara ligga och sova, visst tryter orken men jag vilar med jämna mellanrum.

Imorgon ska vi på bröllop, Viktoria & Stefan ska gifta sig i Storforsen, det ska bli väldigt trevligt och vi är glada över att få delta. Mina söner är hos deras pappa och än en gång måste jag få påpeka att det är himla skönt att han också flyttat hit till stan, nära och praktiskt. Jens arbetar sin sista dag på lindbäcks och ser med all säkerhet fram emot en sovmorgon imorgon, vilket han gjort sig förtjänt av. Göran ser också fram emot sovmorgon, men framför allt att få spela golf. Själv ska jag krya på mig och bara ta det lugnt. På söndag ska jag ha Me and I party,,,,
http://www.meandi.se/ kolla in höstkollektionen,, det finns så mycket jag vill ha till Hugo.

igelkottar   monster med text bak   robotar   bokstäver (limited edition)   plyschjacka (limited edition)   plyschbyxa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0