Annandag jul och barnen har inget att göra!

Hade inte jag heller något att göra när jag var barn så här dagar efter julafton?? Ser bilder på alla barnensjulklappar i skallen och fattar inte!!

JULDAGEN, en kort resume`
Vi började dagen på äventyrsbadet, lite lyxigt, vi hade badet nästan helt för oss själva, så när på en stackars tysk familj som fick foga sig efter familjerna Bäcklins framfart i vattnet. Själv la jag mig i solariet, viljet jag ej gjort sedan i somras, skinnet sved rejälv efteråt och jag tror jag avvaktar innan nästa solning.


efter badet kom Hanna med familj hit och jag kunde bara sitta och njuta medan hon glatt berättade om London och alla dess gator, shoppingstråk, museum, broar, stadsdelar, Camden och suget efter att få åka blev inte mindre direkt// nu har nedräkningen börjat på allvar, kan jag säga!

sen ringde telefon,,,,, det var Hasse, maten var klar så vi gick en trappa ner till ett väldukat långbord. Tusen tack Hasse & Maggan för en trevlig och god middag igår, sillen var perfekt, liksom saffranskakan efteråt.

Underhållning har liksom blivit en lyxig grej för mig, igår bjöds jag på live uppträdande av Tobbe trollkarl, Justin Rose och Björn Gustavsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0