Vill man shoppa så kan man

idag vaknade jag och kände mig död,,, Hugo skulle iväg till sin pappa och vi klev upp vid åtta, en treo,,, ingen bättring, skulle ju åka med mina svägerskor och shoppa i Luleå, men päst å pina,,,, jag blev ju sjuk. Men vid tio hade jag sådan shopping längtan att jag tog alvedon och ipren och ringde min svägerskor och sa att jag skulle med....

Jag hadlande,,, handlade och bar,, bar och bar, armarna är långa och ömma i nuläget, hostan har ökat efter en dags ansträngade shopping. Helena hadlade ett helt par handskar och Hanna fyndade en kofta samt lite nytt behövligt till det nya hemmet,,, själv köpte jag en blomma i plast, en badanka´(väldigt behövligt) en t-shirt åt mig och en tröja åt hugo, en aromalampa, en ljuslykta, pressent åt jonas och säkert lite till.
Helena till vänster, jag pustandes i mitten och Hanna till höger

ps,,, kolla in ditt rosa bandet Helena     ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0