Maxat!

Blää för drömmar, hade en obehaglig dröm som etsat sig fast i mina tankar, den var detaljrik och konstigt verklig. Men allt löste sig när jag vid halv nio gick och hämtade en urgossig Hugo från sin säng, la honom bredvid mig och lyssnade på hans andetag tills han vaknade. Efter frukost skulle Robin & hugo gå och handla lite till middagen sen och jag gick igenom listan med 4 varor, han fick pengar och bröderna knallade iväg mot konsum. Stod sen och såg de försvinna och något senare såg jag de komma lunkande tillbaka.... bara det att på listan stod det inget om någon påse, så Robin hade fullt shå med att bära. Nu vet jag bättre till nästa gång, men man lär så länge man lever.

Vid två kom Sara, Ellen & en nyfriserad Max. Vi surrade, fikade, lekte, såg på kort och usch vad tiden rinner iväg när man har det trevligt. Önskar att Sara med familj hade hus här i stan isället. Ellen & Hugo lekte tillsammans och Max körde med Hugos bilar. Han är helfrälst i filmen Bilar och lekte oavbrutet med Hugos alla miniatyrer därifrån. Nu är de var tur att åka och hälsa på dem i älvsbyn nästa gång och det ska inte dröja länge, trevligt sällskap vill man ofta umgås med. Jag är super nyfiken på deras nya toa, men med facit i hand skulle jag tro att den blev fin.

Dagens dissning: onda halsar och obehagliga drömmar.

Dagens hissning: att drömmar bara är en dröm och inte verklighet!

Bäst är ändå......göda drömmar. Vill du veta mer om drömmar ,,kika då in här
http://www.minuskel.com/drommar/index.html

Nu ska jag i säng, har en massa timmar arbete framför mig hela helgen, så ska sova gott nu när tid finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0