Lite annat som hänt sista tiden.

Lördagen den 17 maj var det spring i benen på många barn, det årliga loppet i badhusparken ägde rum. Hugo och hans kompis William deltog och jag lyckades fånga dem på ett par bilder. Alla vann första pris: en vattenflaska, ett nyckelband, hyrfilm en vecka på hemmakväll, ett frassemål och en banan. Just ja, en fin guldmedalj som hängdes runt halsen så snart de kom i mål. Inte alls illa!

         image342

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

Just nu är det cirukus i stan, ett måste att besöka tycker nog många. Själv är jag inne på att strunta i det hela, jag gillar inte alls cirkus. Jag hatar clowner och ska jag då betala för att se clowner i massproduktion,,nej nej nej! Dessvärre vill Hugo alldeles säkert besöka cirkusen, vi får muta honom med Lycksele eller något annat.

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

http://www.myfirstroom.se/

  

                              

tjusiga och fina ord att klistra på väggen, en snygg dekoration.

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

Klicka här för att se en större bild söta charmiga stickade djur, finns att beställa hos:

http://www.barnensrum.se/pc-1197-26-stickade-djur-36-46-cm.aspx

där finns även två olika modeller av en sparbössa som jag så gärna skulle vilja ha i mina ägor.

Klicka här för att se en större bild    

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

SYRSA   MYRA   KOSSA
en annan hemsida för dig som gillar inredning och detaljer är:

http://koxin.com/group.asp?group=34&sub=34

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

dagens citat:

Han är ju inte dum egentligen, han har bara otur när han tänker.

Källa: Bert Karlsson om Bosse Ringholm, skolkamraten från Skövde

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hello! Känner precis samma som dig ang clowner... *ryser* Söta sparbössor. Hoppas allt är bra med dig och att du tar hand om dig. Kram

2008-05-29 @ 12:20:41
Postat av: m a r i a k o d e n

Hejhej....Snygga killar det där.....;)

Har tänkt på er jättemycket.... =(

Jag håller med ang clowner, har inte sagt till W att det är cirkus i stan...sen så är vi så himla allergiska..... (å det var ju tur en sån här gång).

När jag var liten avskydde jag trolleri, clowner, cirkus å djurparker....

Vilka fina saker... Jag köpte till alla 3 barnen varsin Barbapapasparbössa i julklapp. Dom är ju så fina å roliga att ha kvar!!

Näpp, dags att städa undan på middagsbordet!!

Ses på loppis eller...???

2008-05-29 @ 18:40:17
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: m a r i a k o d e n

...på badhusparken!
Don`t miss it!
Det är premiär...

Fint namn ni gav honom......!

Sköt om er!!!

2008-05-29 @ 20:50:48
URL: http://www.mariakoden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0