tjing tjong!!

just nu känns allt rätt blää,,,, jag är rätt less på skolan, inte mina lärare och klasskamrater,,men på själva läsandet. Men nu är det nära ett uppehåll,,,
Räkan har liksom börjat vela komma ut, magen arbetar febrilt med dessa sammandragningar och inatt uppfann jag ett sätt som faktiskt lindrar det onda. Stå upp och tryck magen och motsatt håll där sammandragningarna är som värst. Vi har kikat lite på babykläder, lite finns kvar från de barnen var små, Robins små pygmekläder ser skitroliga ut, medans Hugos kläder påminner om en något äldre baby. Det skillde det ju 2 kg mellan bröderna Bergman Bäcklin.

Krattat har jag gjort och nu är det snart klart

pust, där rann orken att skriva ut// vi hörs

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hejhej!! Trist att du har ont- men smart av dig att uppfinna sätt att lindra! Hoppas allt är bra med dig i övrigt. Trevlig helg!!

2008-05-16 @ 00:45:40
Postat av: jessica

en stor kram

2008-05-20 @ 11:31:49
URL: http://www.clubinsomnia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0