Hur fan kunde Lisa Marklund få en gatsten i Piteå?

Ja det kan man ju fråga sig, men efter denna kväll är jag säker på att två monument kommer att resa sig över Piteå stad, den ena tillägnad Niclas Wikström och den andra till Åsa Persson. I ca två timmar har de gett mig tårar(skratt tårar), skratt, funderingar, ideer, skamkänslor, ironi, dagens sanning, fakta, skvaller, insikt, förståelse, kramp i smilbanden och mycket mycket mera!
Helt klart de mest sevärda 200:- jag någonsin betalat. Tusen tack för en härligt föreställning och tack Helena för trevligt sällskap.

 kunde ju inte fota själv(Göran hade mördat mig om jag haft kameran med.) så jag har stulit bilder från nätet på mina nya idoler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0