Wibax - nu har jag bestämt mig!

WIBAX - Jag har idag beslutat mig för att börja spela med i ert div två lag, jag vet att jag platsar. Har idag finslipat det sista och kan nu alla termerna:
staket- sarg
scen- spelplan
rast- paus

osv....

jag ska bara intensivträna lite först, konditionen har jag ärligt talat inte riktigt hunnit med. Jag ska även ta ett snack med domarna, tycker inte alltid att de fattar rätt beslut, kanske kan jag bidra med lite kloka åsikter. Ex när en motspelare kliver över wibax målvakt, då tycker jag att spelaren ska få straff, men istället fick målvakten en utvisning, jag tänker bara lite logiskt, ungefär som när en tjuv blir straffad = rätt,,,,, inte när den som blivit UTSATT för inbrott blir straffad. Nå ja Wibax vann och det är liksom huvudsaken.

När jag vaknade på morgonen hade väl inte natten blivit riktigt som jag hade tänkt mig, vaknade i natt av att jag hörde högljudda kräkljud innifrån Hugos rum, rusade dit och han kräktes som en fontän. Jahapp, magsjuka,,, men det verkar ha gått över nu, kanske var något annat som gjorde att han hade så ont i magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0