Då var vi här igen då!!

Hugo snorar lite fortfarande och hans hals ömmar, ögonen har blivit mycket bättre och snart kan han återgå till skolan igen. Men vad värre är, Göran kom hem från jobbet, febrig och med en värk i hela kroppen, kan det vara influensan som är på G? Eller ska han snart föda? Menar, beror på hur man tolkar det, efter läten, stånk och pustar, eller efter febermätaren..

Robin har haft med sig en kompis hem idag, de har så roligt, skratten har gurglat fram ur deras munnar. Det kändes så trevligt att höra dem innifrån Robins rum, men som mamma får man hålla sig utanför - och i detta fall räckte det för att jag också skulle trivas.

Doris och Gulli har fått ett nytt hem idag, en gigantisk bur har de flyttat in i, damerna skyndade sig att genast ostöka och sprätta spån både utanför buren och i matskålen. Ett kuttrande läte tydde på att de trots röran trivdes i den nya lyan.

Imorgon ska jag jobba och det ska bli skoj, lämnar sjuklingarna hemma, eller hugo åt sitt öde. menar inte att vara elak Göran( om du läser detta), men jag trivs bäst när du är frisk.



Bild. läs ovan.

Dagens dissning: vägarbetet som pågår i Munksund, det kommer att bli jätte bra och fint när det är klart, men just nu har vi autostrada här utanför,, och vår gata är ej tillverkad för en massa trafik.

Dagens hissning: alevedon, curadon, treo och allt annat som underlättar för sjuka makar. Puss på dig min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0