Händiga Linda på G!



Jag satte ihop hela denna fina byrå helt själv igår, man kan till&med öppna lådorna, visst hade jag det lite klurigt med vars allt skulle och vad allt var, men via telefon förklarade mitt ex att de jag kallade "konstigskruv med hals å skalle  och att den tydligen hörde ihop med den tjocka jeansknappen med hake därbak". Nu står den på plats och vi är väldigt nöjda med den. Hyllan bredvid fyndade jag billigt på blocket, möblerna passade bra ihop och med vårt nya köksbord blev det super snyggt.

Annat som händer och sker i fru Bäcklins liv:

Hugo har haft två kompisar hela eftermiddagen, kändes som att jag var drottningen i en myrstack och runt mig var det arbetsmyror överallt.  Konstigt vad energi barn har!

Robin kom hem med ett gigantsikt telefonnummer skrivet med tusch på sin arm,,,, till en kompis gick numret( wow, det är väl första gången han bryr sig om ett telefonnummer och att han ville vi skulle skriva ner det i telefonboken). Nu håller jag tummarna för att han ska be kompisen komma och hälsa på,,,, vem vet, han kanske gör det snart!

Stina, min pappas frus dotter har vart på semester i kenya och jag har precis sett bilder som hon fotat, lejon, giraffer och hoppande massajer är bara några av de häftiga saker hon sett med egna ögon.

Idag har jag fått min lilla robot med posten:
Klicka för att visa större bild...

Malin och Jenny har hälsat på en snabbis och jag hoppas de snrt kommer åter, jag fick en tavellist i vitt av henne, den sitter nu innan för dörren nere, det blev himla bra( nu fick den gamla i trä som jag gjort på träslöjden arkiveras under fornfynd.))

Dagens dissning: kan bara säga FÖRSÄKRINGSKASSAN

Dagens hissning: går till LIVET som sådant, visst går det mycket neråt i ens liv, men de gånger det bara lutar minsta lilla uppåt då känner jag mig såååå lyckligt och jag uppskattar verkligen allt i mitt liv.

Dagens ordspråk:  Slumpen väljer ens föräldrar, sina vänner väljer man själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0