I mitt hjärta finns.....

det en stor speciell plats, den platsen tillhör min allra bästa "borttappadeochigenfunnssyster" Åsa, platsen hon har är varm och go, precis som hon är själv.  Åsa är en färgstark person och inte bara nog med det, hon är mitt allt i allo. Jag beundrar dig ÅSA, med det vet du redan, men jag kan inte nämna det för många gånger. Vet ej hur många gånger du dragit upp mig när jag fallit, och jag är dig evigt tacksam för varje gång.
Detta hjärta är till dig, det är varmt och ömt och tänker på dig minst en gång varje dag//

det finns även en stor plats åt min "nyfunnasvägerskasomblevsomensyster" Helena, omtänksam, väldigt vänskaplig, hon är pålitlig och otroligt varm och go hon med. Jag hoppas och tror att vi kommer att få ett långt och lyckligt liv ihop, men då ej som gifta utan som svägerskor;)

en särskild plats har jag också åt dig B, du är en vinnare och vinnare klarar allt, det är jag säker på//



i mitt hjärta finns det plats för många nära och kära. Idag på heta Hyttan kunde jag inte heller motstå denna, Linda (alltså inte jag) som är glasblåsare graverade även in ett namn åt mig på skyddsängeln.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Oj va fina saker! Jag gillar verkligen hennes grejer. Skålen du gjorde var oxå jättefin! Kram

2008-10-02 @ 08:41:40
URL: http://jeaste.blogg.se/
Postat av: Systersvägerskan

Du är för gullig!!!!Tack för att jag har dig. Kramar Helena.

2008-10-02 @ 11:09:31
Postat av: Anonym

Tusen tack Linda.Du ska veta att det värmer,vi håller ihop...Kram B

2008-10-02 @ 14:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0