Konsthistoria

Vilket intressant ämne, men ganska mastigt, skulle gärna ägna flera timmar åt att lyssna på Våran Lena Norman, men lite paus då och då. Har kommit fram till att jag nog ändå har lite konst i mig, har hittat den delen också, den låg lite gömd bakom pyssel och knåp,,,, men absolut, den finns där!

Har skaffat mig en tjej idag, en Josefine,,, jätte söt och trevlig,,,,,, men det är bara det, måste dela henne med hennes mamma och pappa också. Synd, jag vill också ha en liten tjej!

har handlat lite julklappar idag,, måste sprida utgifterna över flera månader,, men GUD vad kul det är att handla julklappar.

vill du lära dig mer om konsthistoria//

http://www.konstlistan.se/11historia/11historia-02.htm



Kommentarer
Postat av: jessica

klart du har konsten i dig =) dne kommer med tiden och bara våga och få ut känslor så kommer även konsten fram. Ta hand om dig nu=)

2008-10-28 @ 19:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0