Äntligen, snart är det helg!

Torsdag kväll, känns helt underbart, en hel helg har jag som bara går där och väntar på mig, men framför allt väntar och längtar jag efter den!
Det har vart en hektisk period, med mycket plugg, möten, träffar, barn hit å dit och i helgen är det bara jag å maken som verkligen ska passa på att bara "vara". Idag hade vi redovisning av vårt projektarbete/fördjupningsarbete, och jag kände mig jätte nöjd efteråt, nu har vi bara morgondagen kvar och då ska vi arrangera en till utställning. Jag har ej så mycket att bidra med känner jag, men mina rosabandet i akvarell, Yoda i keramik och lite bilder jag tagit under kursens gång ska jag ställa ut. Bland annat dessa:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0