Hipp hipp hurra för Max idag

Idag fyller Max tre år och vi har vart där på kalas. Max bjöd oss inte på samma underhållning som senast, då han själv hade "nyårs revy", men ett par dagars högfeber tar knäcken på vilken superhjälte som helst//

Pappa Peter frågade sonen Max
-vad heter de som är på pappret?
-dumskallar, många dumskallar!     ( döskallar)

Max fick allt som går i temat bilar, och tårtan som Uddens bageri hade bakat var bland de sötaste jag sett, riktigt god också. Så klart en bubbla som dekoration.  Mamma Sara hade bakat exklusiva muffins "a la Leila", på bild syns även jubilaren och man ser att han beundrar sin tårta. När Sara satte ljusen i tårtan sa han -Mamma, nu hade du sönder fönsterrutan!


På besök kom också kusiner David, Emelie och deras pappa Jonny, farmor & farfar, mormor & morfar.

Hoppas din födelsedag blev vad du hade hoppats på, trots att ni ej var riktigt friska. Ellen till vill jag skicka många krya på dig kramar,,,och vet du vad? hur sjuk du än är så är du lika söt ändå.

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

På väg till Älvsbyn lyssnade vi på radio, jag och grabbarna. Det handlade om Viktoria Silvstedt och hennes program, jag skojade och sa
-visst är mamma också söt?
- nja, inte så värst(svarar Hugo snabbt högt & ärligt, direkt från hjärtat)

Jag ser Robin i backspegeln och jag ser att han inte tyckte om den lille broderns ärlighet......

Robin tänker till och ska vara snäll med mig och säger
-mamma, man kan säga så här, ju större hjärta man har, desto fulare är man!

// ja vad säger man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0