Hipp hipp hurra för mig idag!

Idag är alltså dagen då jag ej kan kalla mig för 34 år längre, känner mig dock bara som 23. Har som ett brev på posten fått börja med insulin idag, var för info osv på Sunderbysjukhus hela fm, och är nu en fullärd insulininjekterande diabetiker,, förhoppningsvis bara graviditeten ut!

Jag hade Hanna med mig som sällskap, så hon tog semester från familjen och jojnade mig, hon skötte sig fint, satt så snällt och läste medan jag var hos sköterskan. Sen åt vi lunch, handlade lite på storheden innan vi åkte hem.

Robin min lilla son har klarat gröntkort i golf idag,,, gissa om mamma är stolt// grattis älsklingen min!


På kvällen kom Leif & Malin hit, och vet du vad? jag fick en häng caragan,, oj oj,wow, helt perfekt// och snyggt blev det på baksidan med mitt nya träd. Tack så väldigt mycket=)


Göran & grabbarna har också uppvaktat mig, fick titanörhängen, min favvo parfym Can Can och pengar.. Tack min underbara familj.

tack även till alla som smsat, tror aldrig att jag blivit så bombarderad vare sig av sms eller telesamtal som idag=)

Kommentarer
Postat av: stor beundrare

grattis till det gröna kortet, du äger!

2009-07-28 @ 11:01:38
Postat av: bäst polarn

snyggt träd

2009-07-28 @ 15:15:59
Postat av: robban golf-proffset

tiger woods släng dig i bunkern,här kommer jag!!!

2009-07-28 @ 22:31:37
URL: http://familjenbacklin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0