Examen

Idag kom den dagen jag suktat efter sååå länge, nu är min utbildning klar, inte bara på papper utan nu har jag haft kalas för mina närmaste och käraste. tack till alla som gjorde min dag till ett trevligt minne.

Gäster
Mamma & Svenne (lillasyster var upptagen på annat håll
Pappa & Inger
Johan, Helena & Rebecca
Monica & Rikard, Ome, Lisa & Martin
Viktoria, Niklas, Ivar, Elsa & Algot
Tove
samt Sara,Peter, Ellen & Max som kom redan igår.


På bordet fanns, smörgåsar mjölkfria, smörgåstårta, marängtårta, kladdkaka, fikabröd och lite smått å Gott!



Blandade kort :



Presenter fick jag massor av, allra bäst var guldarmbandet som min farmor har haft( det kommer tårar när jag tänker att hon haft det i så många år & nu ska jag få bära det, en ära). Jag fick också en guldhalsband av pappa & Inger samt ett presentkort på Sivs ur & Guld av Johan med familj så jag måste nog byta stil, bli mera elegant med guld å sånt;)
Pengar & blommor av mamma med familj, aldrig fel! En muminmug + ett valfritt smycke av Tove, Scrapbooking grejs av både Monica med familj och Sara med familj, Lisa hade gjort ite coola och snygga teckningar, tusen tack. Av kusin Vickan med familj fick jag ett fat i rött, ursäkta språket, men - skitsnyggt.

Ansiktsmålning var något vi ägnade oss åt, Elsa & Lisa målade och även jag fick en måling som Hugo gjorde. tack älskade make för att du var helt otroligt duktig på att servera, duka av & på, koka kaffe och allt sånt där som en värdinna inte hinner med.

Kommentarer
Postat av: Carina

Jag vill än en gång säga GRATTIS!!! Du har verkligen varit duktig och nått ditt mål. / Kram Tomas och Carina

(Jag vet att farmor är stolt och lyclig för din skull)

2009-06-07 @ 20:25:25
Postat av: David

Hej och STORT grattis till din examen, det gjorde du bra!!!!!!



... till alla andra som gett syrran presenter;

Hoppas att jag också en vacker dag kan uppfylla era drömmar. Trodde att jag dög som jag är, men ack så fel jag hade. En liten liten present kunde jag väl få men, nej, inte det, bortkastade pengar tycker ni. Men som sagt, bry er inte om mig!

/Glada sommhälsningar David

2009-06-22 @ 01:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0