Vart tar tiden vägen?

Oj, så var det onsdag igen, dessa onsdagar börja komma lika tätt som måndagar. Här har det röjts, sånt som inte används packas omsorgsfullt ner i banankartonger och sånt jag ej ska ha kvar läggs på hög för att senare fraktas till Röda korset. Lite tomrum börjar finnas i våra köksskåpar och en ordning kanske börja hållas.

Om vi då tar det hela så var det morsdag i söndags och eftersom att det blev jag själv som fick köpa min morsdags present så blev det från serien Cult. Egentligen var det Göran som skulle handla, men han fick göra en akut utryckning precis innan vi skulle gå i i affären, han lämnade sitt kontokort och snäll som jag är så fixade jag det hela själv;)


en burk för te, en för socker, tandpetare, en liten blomma och salt+peppar

Men sen kom den stora överraskningen, jag fick en jätte fin hängblomma att ha ute av barnen, tror att det var Malin som låg bakom ideen och det tackar jag så hjärligt för. Blomman hänger precis utanför vår dörr och ser ståtlig ut.

Måndag,,,inget speciellt!
Tisdag,,, en Luleå tripp med Hugo, Jennie & Leif, vi var på Biltema och usch vad tråkig affär.
Onsdag,, Sanna är här och hälsar på, sen hälsar jag på i Robins klass( ett icke alltför uppskattat besök av min son)

Hugo vill lära sig å #VIFFLA#    så nu putar han med munnen och låter
*uuuuuuuuuuuuuuuuuuu* med ett svagt biljud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0