ETT ÅR HAR NU GÅTT

Idag är det ett år sedan Edwin dog, lika älskad & saknad nu som då.

När jag var liten
Av: Jonas Gardell

"När jag var liten kunde jag trolla.
Jag kunde göra underverk, läka sår och gå på vattnet,
färdas obegränsat i tid och rum,
jag hade makt att förvandla världen eller skapa en ny.
När jag var liten kunde jag trolla.

Det var innan de lärde mig att jag inte kunde."


Om jag hade kunnat trolla, hade jag haft dig i min famn just nu, tittat på dig och sagt:
att jag älskar dig!


2009-05-19

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Förstår att ni tänker extra mycket på Edwin idag och jag beklagar verkligen sorgen. Kram

2009-05-19 @ 22:17:04
URL: http://jeaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0