ja, vad säger man?

det verkar sakna snopp, det lilla livet jag har i magen, men han kunde inte garantera till 100%. Jag hade liksom väntat mig en liten mini "pille" som i vanlig ordning, men detta går precis lika bra=) Allt såg bra ut, men räkan var liten lite så han försköt beräknad förlossning ett bra tag, men ut kommer den förr eller senare. Oj vilken härlig känsla det var att se att det levde där inne, man vågar inte alltid hoppas på det efter allt som hänt. Hugo följde med som moraliskt stöd eftersom pappa Göran just börjat på sitt nya jobb och därför inte kunde börja med att ta ledigt. Hugo blev less innan vi ens kom in till Dr Åke, sen tror jag att han, Hugo alltså hade föreställt sig annorlunda ultraljuds bilder, för bebisen varken vinkade eller räckte ut tungan,, inte vad vi kunde se i alla fall;)

Nu är skolan helt klar, gjorde den sista tentan igår och det kändes rätt ok efteråt, nu ska jag ta ut min lärarexamen och omdömen/bevis för alla andra samtliga kurser. Efter fem års högskolestuider känner jag att det räcker,, för ett tag, vem vet kanske blir sugen igen senare.

Hugo vill ocks passa på att tacka för presenten som kom i veckan från Elliot, Oliver, Nick & Hanna.

Nu ska jag kasta/ falla omkull i soffan, och bar njuta av tystnad, ensamhet och av att livet faktiskt känns helt ok//


Kommentarer
Postat av: Carina

Grattis Linda, du har gjort det fantastiskt bra som orkat med både familj och studier. Det är en bedrift!!!! Sen fortsätter vi att hålla tummarna för den lilla. / Carina

2009-05-14 @ 17:31:51
Postat av: cissi

Stort grattis! Du har verkligen varit duktig! Så skönt det måste kännas?! Och precis som ovanstående håller vi i påle åxå tummarna för den lilla tjejen(?)... Kram!

2009-05-14 @ 22:26:17
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Grattis Linda Du är verkligen värd all lycka.Jag håller båda mina tummar för dig.Kram/Faster Anita.

2009-05-16 @ 18:17:03
Postat av: Anonym

Grattis Linda Du är verkligen värd all lycka.Jag tänker på dig och håller båda mina tummar.Kram/faster Anita

2009-05-16 @ 18:24:06
Postat av: Hanna

Håller tummarna för en liten utan pille :-)

Hoppas att Hugo tycker om presenten.

Grattis till jobbet Goran!

2009-05-16 @ 22:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0