Pålsträsk

idag har vi besökt familjen Nordlund i Påle, herrn i huset hade fullt upp med sina och kompanjonen peters nya uppfinning(som ska göra dem rika) så honom hann jag inte träffa. Jenny var social så det gick bra i alla fall,,, för vem vill träffa David??
Hilda och Gunnar hade besök av Ludvig och när kameran min kom fram hade jag två intresserade syskonbarn,, se själv!

Gunnar spexar med pappa Davids brillor


Hilda & Gunnar


Har storebror brillor vill jag också ha!


Mor och dotter, Hildas dotter heter Svea, liksom min!

Här hemma åt vi sen middag, vitlösostfyllda kycklingfiller och potatisgratäng, en riktig höjdare! SEn hände det något, städtanten i mig vaknade till liv, så här har städats, röjts, rensat, kastat och yiihoo, man ser golven nu mera. Jonas har mys där nere i sitt rum, dvs dillchips och drick och en DVDfilm. Kolla in snyggingen:


SVEA PÅ BVC
Tjejen hon växer, 4700g och 55,5cm lång, allt var bra förutom att hennes ena öga fortfarande geggar, en pigg och numera ganska nöjd och glad tjej,,,, som vi älskar otroligt mycket!

Kommentarer
Postat av: David

Saken är ju den att så fort ni åkt iväg så skyndade jag mig in. Otur eller...

2009-11-15 @ 20:47:36
Postat av: Anna

består hela eran familj av snyggingar? det verkar så=)

2009-11-15 @ 21:21:08
Postat av: jag själv!!

David, vi har just gjort en upptäckt,, dt är så mycket trevligare när du inte är hemma/inne, så detta ska vi snart göra om igen.

2009-11-16 @ 07:14:57
Postat av: jag själv!!

Anna, ja visst, alla här är snygga, snälla och skötsamma,, eller hur var det egentligen?

2009-11-16 @ 07:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0