Svea & Wibax

konstigt, men det verkar som att min blogg mest handlar om en enda person i nuläget och inte är det min lillebror som är i fokus, även om jag vet att han så önskar!          men David, vi gillar dina kommentarer, eller vi älskar alla kommentarer överhuvudtaget, det är så roligt, då vet man att "någon" läser bloggen.

Helgen har bestått av Innebandy, dvs Svea blev tre veckor gammal igår och har nu vart på tre hela matcher med Wibax. Hon sover sig genom allt så både mamma & pappa hinner med att heja! Igår åkte vi och investerade i små hörselkåpor ifall det blir för livet, men de behövdes inte, men nu finns de ifall att de behövs.
Wibax vann stort båda sina matcher och jag har funnit många nya duktiga spelare, har tidigare stirrat mig blind på enbart Wibax, men nu har de slagit sig samman med Öjebyn och vips har vi massor med suveräna spelare, fast många "gamla favvisar" har slutat.

dagens citat: läste jag faktiskt i match programmet och det lyder
"om man måste springa står man fel"     sagt av Janne P, om det är hans egna ord vet jag inte, men bra var det!

Dagens dissning: att jag bara är en person, skulle i detta nu behöva vara flera, det är någon som ska hit, någon som ska dit, någon som är hungrig med mera!!!

Dagens hissning: Dollar Store



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0