Tisdag den 13oktober

Nu är Svea en vecka och två dagar gammal, hon väger 3730g alltså nästan tillbaka till sin startvikt. Igår var vi på det första BVC mötet och det gick bra, Svea visade att hon kan låta högt när hungern kommer. Efter BVC åkte vill till Älvsbyn för att hämta hem lammköttet vi fått(ett jätte tack till Svenne) och vi var lagom hemma till två när Vickan, barnen och faster Anita kom. Jag har ju inte sett Algot på ett tag och han har ju vart bebis och är det än, men igår blev han såååå stor, men go och glad som alltid, han har även börjat gå fast det är för tidigt(tycker jag).  Även faster Helena kikade förbi och gullade med Svea.



Elsa med Svea i famnen, två super söta tjejer!


av mina kusiner Vickan, Therese och Cissi med familjer fick vi en ram
där vi månad för månad kan sätta in foton på Svea.


och av Anita & Lorentz fick Svea en Labanklänning(till mammas stora förtjusning)
samt två olika par strumpbyxor.

tack till er alla//

det badades också, men inte till Sveas stora förtjusning


Natten som var hade pappa G jour, jag somnade redan vid halv tio, Svea passade på att gorma fram till ett då även hennes far fick gå och lägga sig,,, men sen har damen sovit gott fram till kl var halv åtta. Idag har vi handlat och investerat i något både snyggt och smart, ett "flasktorkställ"


Kommentarer
Postat av: David

Smarta kusiner.... hade det inte varit fiffigare om tex korten i ramen var på Svea ist för en helt okänd unge.... mmm kanske!!!

2009-10-14 @ 18:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0