äntligen fredag

så har det äntligen blivit fredag efter många timmars väntan, vet inte, men fredagar är helt klart min favorit dag under veckan. Igår satt jag och Göran och höll tummarna för att vi skulle få ett riktigt åskoväder, men det blev bara lite muller å lite regn. Jag tycker det är mäktigt att se blixtar, ursäkta alla som fått sin del av nedslag, men att vädrat kan vara så mäktigt, vilka enorma krafter det finns och så liten och obetydlig en männsika är i jämföresle.

 Jag har en Doris i Älvsbyn som jag drömde om här en natt, en Doris som inte är som alla andra, hon är alltid glad och vänlig och fast vi så sällan ses och träffas/pratar så vet jag att jag finns i hennes tankar minst lika ofta som hon finns i mina...jag kan säga att ordet underbar är Doris.

Till Cissi// Norrlandskontakten är toppen, det var ju så jag hittade Göran, eller han mig. Men jag måste erkänna att det finns gott om stolpskott och idioter, ska berätta om några dejter för dig sen,,, eller en kommer här

Skulle på Bio dejt i Luleå, killen i fråga ville bjuda mig på mat före och ville därför att jag skulle klä mig fint. Sagt och gjort, trängde på mig ett linne och kjol och styrde Toyotan mot Luleå, satt i bilen full av förväntningar. Han såg rätt bra ut på bilden jag sett och han körde en mercha, men ingen dök upp,,,, jo tillslut kom det en gammel mercha inpruttande på parkeringen och ut klev han..... börjar nerifrån och beskriver sen uppåt. Svarta jätte glansiga "vanheden" skor, tubsockar med svartavindbrallor nedstoppade i sockan,, Svart skitig fleecejacka,, och sen brunt fett page frisyr, när man såg honom framifrån syntes bara ena ögat, det andra satt som mer åt örat till............
jag ville bara därifrån, men jag kände att jag inte bara kunde lämna honom där, så jag knallade fram och presenterade mig. Han ville att vi skulle åka i hans bil till middagen och gissa om jag blev förvånad när han kör oss till Max drive in, han beställde bara mat åt mig, frågade om han inte var hungrig, men då sa han att han bara hade råd att en av oss skulle äta... hmm
På bion lånade han lite pengar för att ha råd till sin biljett,,,, vi såg filmen och sen blev det hej då
och vi sågs aldrig mer igen.
Insåg sen att han inte visat en bild av sig själv, inte för att jag är utseende fixerad, men lite attration vill man ju känna.

Nu ska jag å fixa lite inför resan// hörs sen

Kommentarer
Postat av: cissi

Hahaha... ja man får vara på sin vakt... men ikväll ska jag ju på dejt med ngn som du känner... som jag inte träffat på norrlandskontakten... Du berättade faktsikt några av dejterna när du var hos mig i vintras, så jag har väl tänkt det. När är det ni åker? Kram

2007-08-10 @ 11:38:23
URL: http://csomicissi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0