åter igen fredag

vad ska man säga om denna dag,,, vaknade upp med andan på väg ut från min kropp, drömde nämligen att Carolina Gynning skulle flå mig med en skalpell, har drömt att jag rymt från hennes långa kliv i högklackat mest hela natten. Svetten rann och det tog ett bra tag innan jag fattade att jag ej var jagad och skulle få ett mardrömslikt slut på mitt jordeliv. Men tänk dig själv Carolina med en skalpell i högsta hugg vrålandes att nu ska du dö, jaga dig över stock och sten, hon hann till och med ikapp bilen jag körde, så långa kliv tar hon. Hon skrek dessutom på skånska och jag bara grät,, usch. Fy för dig din sömnförstörare. Har dessuotm idag grubblat över varför hon ville döda mig, kan de vara så att hon sett bilder av mig i bikini och är dödligt avensjuk på mina former,,, tänker efter- tror icke det!

Alla 4 grabbarna är på plats igen och vi har sjungt  till Singstar, har även idag talat nästan rekord länge med min svägerska Helena, talar ju inte så värst ofta och länge i telefon nuför tiden, så detta räknas nog till rekord. Väntar på att tiden ska bli inne för att åka på jobbet, har bara fem nätter kvar nu innan jag får sommarlov:)

ha det bra//linda

image26image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0