Detta är min bror David

Min lillebror är inte alls som alla andra, han är världens bästa och jag skulle inte byta ut honom mot något annat i världen. Han har en humor som vi i hans närhet tycker börjar vara rätt ......   Men samtidigt kan man inte låta bli att skratta och fundera vars han får allt i från. Tidigare denna vecka hade han ringt sin något blyge arbetskamrat som just fått en anställning på älvsbyhus, David föreställde sin röst till Donal johansson och ställde en hel del frågor, alla svar han fick tillbaka blev -japp
Tillslut brast det för david och han avslöjade sig. Att driva med sina arbetskamrater på Sportaffären i Älvsbyn är han en hejjare på, en annan anställd ringde han upp och hade frågor om sin cykel som var på rep, han sa att han hette Göte och undrade om han kunde få ett rosa bockstyre samt stödhjul,,,m.m.

NÅ, ikväll ska David och Jenny få besök av Per och våran kusin Cissi (som ni som läser min blogg säkert redan har kunskap om). Fick ett mail just av David, detta har han dragit ut och satt på dörren...
 
Välkommen
 Måndag - fredag kl 20-01.30
 Lördag- söndag STÄNGT

 Swingersparty inkl.dopp 225:-
Rum inkl. damsugning 175:-

 På många kunders begäran har vi åter infört par-träff
med liten kaffekopp och nästan inge fika
390:-

alla priser är inkl. Måns










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0