En ny människa

En trevlig och underhållande dag, började ex dagen med att se min något sömnige make först koka och sedan dricka kaffe, efter det gick han och fixade sig på toa, och jag fick äran att klippa hans öronhår. Efter det åkte vi mot Älvsbyn för att hälsa på min mamma, Se & Lillsyrran, visserligen möttes jag där av en smärre chock, och inte var mamma & Se hemma, så chocken som blev rätt pinsam fick lillsyrran stå för:)   he he
alla har vi vart tonåringar någon gång------ heja Elin

Besöket på Tärnstigen blev kort och vi styrde åbäket mot Påle, där fick faster riktigt rå om sina små brorsbarn, även om jag fick lov att hålla fast dem mot slutet , så hann jag få många sköna kramar. Husdjuren våra mådde bra och alla fanns kvar, så jag lät Göran lasta allt å alla i bilen. Väl hemma hade jag äran att åter få skåda min man med spackelspade i handen, och utan hörapparat kunde jag ana ett å annat ord som icke finns med i Bibeln.
Vi åkte till pappa & Inger för en snabb visit, lånade deras gräsklippare så att Göran ska kunna klippa i morgon, å jag kan ju passa på att se på då med:)

Middagen skulle bli fisk, men Göran ville inte alls det och det slutade med pizza. image58

Efter det har jag gått och blivit en ny människa, har nämligen vart på Mary kay party hos Sanna. Peelingar hit å dit och nu känner jag mig riktigt fräsh. Måste erkänna att de produkterna jag prövade kändes jätte sköna.
image56                                       image57
Nu ska jag slappa och mysa med maken i soffan, med ett stort glas vatten!!
Kram på er alla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0