hej å hå

regnet det har öst ner även idag, men jag är på ett väldigt bra humör, vet inte varför, känner mig bara så himla lycklig och glad. Jag och Hugo har riktigt kunnat rå om varandra idag, vi startade dagen med kladdkaka till frukost, för att vara lite nyttig skippade vi grädden. Sen har vi målat med vattenfärger, lekt med modellera, lekt med bilar, ätit köttsoppa, sett lite på tv och skött om våra små djur. Efter fyra stampade Göran och Robin uppför trappen, så åt vi thaimat som jag lagat med hjälp av färdiga kryddpåsar. Efter maten tog vi ett djupt andetag och gick ner för att fika och trycka i oss lite till hos Maggan & Hasse, de åker i morgonbitti hem mot Helsingborg.
Göran är på Wibax-möte nu och barnen ska i säng, sen ska jag pyssla om mina fötter och be till gudarna att det finns något att se på tv. Ingela och Jonte var för bi ett tag, hjälpte henne att göra ett födelsedagskort. Jonte var nyklippt och supersöt,,,
Har läst på Hannas blogg och ser att Elliot har en likadan solhatt som Hugo, så då blir de två i Turkiet som har sådana.
Ha det bra och sköt om digimage25så får vi hoppas på solen//linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0