host å krax

alltså, vilken underbar sångröst jag har, en ny världsstjärna på G. Har idag fått ett playstation2 och nu har jag sjungit för kung och fosterland, kommentarerna varierade från Wannabe till stjärnskott,,, det är hur kul som helst att skråla ikapp med apparaten, och låtarna är minnen från det ljuva 80talet. Göran sjöng delar av Oa hela natten, sen gav han upp och väntade snällt på att få spela sitt nyinköpta bilspel. Min röst är borta, men jag hoppas den hämtar sig under natten så att jag kan vråla med barnen imorgon.

Förmiddagen tillbringade jag och mina söner hos Familjen Hjertberg/Öhman i Älvsbyn, ett trevligt besök. Sen skjussade jag mina barn till deras pappa där de ska sova tills imorgon.

Nu måste jag se fortsättningen på miniserien jag började se i tisdags,,, ha det så bra//linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0