Life goes on, visst heter det så?

Har haft tid att tänka på mitt liv och vad som skett, har insett att jag värderar mitt liv högt och jag gör det mycket pga av min familj och alla fina människor jag har runt omkring mig. Jag är tacksam för de två underbara och fina söner som jag redan har och jag har dessutom två extra grabbar som jag får vara en form av extra mamma till, jag tycker väldigt mycket om dessa två också. Jag vill jätte gärna ha mer barn, men jag är mer än nöjd med de jag redan har och tanken med en baby var inte att  de barnet skulle ta någon annans plats, jag har plats för så många i mitt hjärta. Men nu blev det inget fler, inte som det känns nu. Jag ska ägna mig helhjärtat åt min familj och se positivt på framtiden, under kan ju ske.

                                       image61

Helena & Johan kom förbi, de hade med sig en vacker bukett och jag är jätte tacksam för att ni kom, jag kände att jag kunde slappna av och tänka på något annat. Tusen tack för de fina blommorna.

Tack även .....alla ni som sms:at och mailat

Min älskade Göran har varit ett enormt stöd, och bara att veta att han finns gör mig trygg. Det som blev svårt var att förklara för Hugo att det inne i min mage som skulle bli hans syskon, inte längre lever. Han hade miljoner frågor och det han bekymrade sig mest över var hur fostret skulle ta sig ut om det var dött, och dett är inte så lätt att förklara för en nyfiken 5 åring.

Men nu till något roligt, min kusin Sara ringde från Umeå igår, tror inte att vi talat i telefon det närmaste decenniet så jag blev glatt överraskad. Sara ska nämligen bli mamma någon vecka före vi skulle ha haft barn, så vi pratade barn och sånt. Jag är jätte glad åt hennes graviditet och önskar henne lycka till, hon blir en jätte bra mamma, det är jag säker på och pappan är från älvsbyn så jag kan bara säga att hans gener kommer att göra barnet super bra:)
Men Sara ville också passa på att bjuda mig och mina övriga kusiner av det "honliga" könet hem till henne i oktober, en sån där träff med gå på stan, laga mat ihop, surra och kanske skvallra och givetvis äta, sen ska vi dessutom sova över där,,,, häftigt. Jag tackade ja utan att tveka och det ska bli jätte trevligt.

De människor som fått ut mest av livet är inte de som levt ett sekel, utan de som levt varje minut.
ett bra citat,,,, precis vad jag tänker göra.
mvh Linda

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej vännen!
Mer klok ord: Man kan sola sig en hel dag i en varm tanke...
Å jag skickar ett gäng till dej!!

2007-08-29 @ 20:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0