lördag

Vad ska jag säga om denna dag, sov ganska länge efter nattens arbete, åt frukost och sen åkte vi in till stan. Jag skulle köpa mig shorts, men handlade en klänning, skor och solbrillor, kände mig slösaktig och egoistisk, hade ju tidigare under veckan handlat åt mig själv på Lindex också, men en dam i nöd utan kläder,,uj uj
Palt åt vi till middag och sen har vi legat på soffan resten av em och kvällen. Ganska skönt att bara slappa och inte ha några måsten hängande över sig...
Sände ut en reporter för att bevaka en dejting som pågick igår, men utan resultat, men via satelit kunde jag så småningom se att dejten verkade ha gått bra för den bar av till Nolia dagen till ära. Heja C
Inga barn har jag sett eller hört idag, menar då de fyra som bor inom husets fyra väggar. Är på jobbet nu och har tagit med hela säsong 5 av Vänner, har lite tidsfördriv där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0