måndag

ja, idag har verkligen bäst svågern gjort sig förtjänt av sitt namn,, han kom som räddaren i nöden ändå bort till Holmträsk där vi stod parkerade med åbäket. Punka och inte nog med det, domkraften gav vika två gånger ( en gång för att chauffören hade friläge på växlarna) så den fastnade mellan det trasiga däcket och bilen och allt satt fast. Men så kom superman i sin röda pegga och snart var åbäket fit for travel igen. Men med peggan bakom utifall att den brakar ihop igen. Nu har jag och Robin bestämt att vi ska ha en låda med extra utrustning, sovsäck, spritkök, potta potti och nödproviant. Nå nog om detta.

Robin har fått en gädda på ett kilo, så det var en väldigt nöjd och stolt son jag hämtade hem. Hugo sover hos lillkusinen Gunnar och var väldigt nöjd han med. Jesse har idag tagit rekord, han var borta tills efter halv nio men har sen spenderat kvällen i hemmets lugna vrå. En väldigt klibbig dag har det varit, solen har värmt på ordentligt. Nu ska vi snart sova, eller sova och sova, klibba fast i sängkläderna och beklaga sig halva natten. För övrigt har jag hård pluggat idag, ordnat med ledigheter åt jonas, robin å hugo inför resan. Jag har även tvättat, men glömde bort att hänga upp tvätten.

Sänder en tanke till min svärmor Magganimage30& hoppas att hon kryar på sig.

//god natt

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hallå! Du är alltså ledig nu denna vecka?? Tänkte bara säga att jag och mamma, Tessans barn, Vickan m barn ska förmodligen sola och bada på Hemlunda imorgon. Ni kan ju gärna komma och vara med oss om ni vill?!?

2007-08-06 @ 22:29:12
URL: http://csomicissi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0