Nu har jag det!!

Jag ska satsa på friidrott, sporten som har den perfekta klädseln för en sån som jag med + kilon. Har idag studerat sådana där modeller med både ben och en typ av baddräkt som sitter ihop. Tänk vad bra och praktiskt det måste, allt hålls inne och det bärs upp av axelband, benen är för tajta så inget kan välla ut den vägen heller, inga bröst som poppar ut underifrån, för magen är helttäckt. Sen är ju tyger super elastiskt och det bästa av allt, spiller man på sig kan man bara ta en snabb dusch med kläderna på, tyget torkar snabbt och man har alla kroppsdelarna på plats direkt.
Nu är det bara ett krux, jag orkar inte börja träna friidrott,, men till nästa utlandsresa ska jag nog skaffa mig en röd !image66

Kommentarer
Postat av: Cissi

Men man måste kanske inte träna friidrott bara för att få ha såna praktiska kläder. Tycker att det var en jättebra idé! Köp en åt mig med när du lika ska handla:-P

2007-08-30 @ 20:43:46
URL: http://csomicissi.blogspot.com
Postat av: jag själv!

ja det kan jag göra, då blir vi som tvillingar,,,, åh vad skoj.. Men du, vilken färg?

2007-08-30 @ 21:00:05
Postat av: cissi

Jag tar en grön:-)

2007-08-31 @ 16:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0