torsdag 23 augusti

en trött och illamående dam i sina bästa år, min beskrivning av mig själv en kväll som denna. Vet inte vad jag ska göra, i Turkiet har jag mått hur bra som helst, så bra att jag trodde att jag fått missfall eller så, men pang bom, nu mår jag lika illa som innan jag åkte. Men jag måste erkänna att jag nästan njuter av illamåendet på ett sätt, för då vet jag att jag fortfarande är gravid och det är huvudsaken för mig.

Trötta och lite småsura barn har vi haft hela eftermiddagen, de har inte riktigt hunnit sova ikapp gårdagen, men nu ligger de i sina sängar. Lillebror David med familj har vart förbi och hälsat på, Gunnar & Hilda blev väldigt glada över de små "skräpsaker" Hugo köpt åt dem i Alanya, men det man själv tycker är tjafs är som diamanter i deras ögon. David kunde ha Diesel tröjan som han fick som tack för djurskötningen, tack å lov, deras storlekar är ju inte som våra här i Sverige och Davids mage har nog ätit mycket gott i sommar.

Göran är på G som aldrig förr, han donar å fixar å rätt vad det är när vi pratar hoppar han upp från sin stol och börjar söka ex frimärken,,, rastlös stressig han har nog gett namn åt magsåret. men nu slappar han faktsikt i soffan framför tv:n precis som Al Bundy, Görans look a like.
Ska gå dit jag med,,, vi hörs en annan dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0