Torsdag 30 Augusti

Fukkit fukkit fukkit. även denna morgon, vajpö är it ja suuk?
Robin är som sagt var på bättringsvägen, han vill till skolan, inte många föräldrar förunnat. Men idag har han vart hemma och tagit det väldigt lugnt. Hugo däremot har haft en hektisk dag, först var han arg in i det sista innan han åkte på dagis, sen hämtade jag honom vid tre och vi hann precis in så ringde William och vill att Hugo skulle komma till honom. Hugo var där till kl sex så jag å Robban har haft det tyst och skönt. Nu ligger båda grabbarna och jag tror att den yngre har somnat.

Vid fem på eftermiddagen knackade det på dörren, det var ett blomsterbud till mig och Göran. Det var en stor och vacker bukett i trevliga färger, vi fick även en hög och ståtlig vas. Blommorna var skickade från Hasse & Maggan och med texten, Vi tänker på er.
Tackar så mycket!

image67

På morgon åkte jag och göran till AE:s däckservice i Bergsviken för att köpa två nya däck till släpet, däcken som satt på är från början av 80-talet och det gummit som fanns kvar var torrare än Sahara-öknen. AE:s har helt klart bästa servicen och bästa priserna vad det gäller däck,,, så ett tips är att handla dina däck där i fortsättningen. Vi gav 850 för två nya däck + balansering av däcken.

I morgon är det fredag och vi får hit Jens och jonas, vilket vi längtar till allihopa. Men när vi alla sex är samlade går det betydligt mer mat, så jag och Robin åkte på Coop för att handla. När vi kom hem var det dags för mig att åka till gyn för provtagning osv inför ev kommande skrapning,,,, men det håller nog på att ske av sig själv nu. Mitt blodtryck var på tok för högt och jag är beordrad vila, blodvärdet däremot har aldrig vart så bra som nu 140,,, mitt rekord är 136 och det var med tabletters hjälp.
När jag kom hem såg jag tll min stora förvåning att jag håller på att få fläcktyfys, hela frambringan eller vad man kallar det, nacken, ryggen och axlarna ömsar skinn. Har inköpt sån där peeling som jag ska ta och använda imorgon i duschen, hoppas det funkar.

Pappa och Inger kom förbi en snabbis efter deras jobb, men de var trötta efter en hektsik dag på jobbet. Snart är det invigning av nya Gallerian och det är mycket än som ska till innan alla bitarna faller på plats och byggnaden är klar.  Vet inte hur många timmar de har lagt ner på denna byggnation. Alla butikslokalerna är uthyrda och det är dessa butiker och fik som kommer att finnas där.

Plan 1

Apoteket

Bokia

Clas Ohlson

Plan 2 - Entréplan

Eurosko

Guldfynd

Hälsokraft

Lindex

Phonehouse

Pressbyrån

Puls

Scorett

Silverbox

Teknikmagasinet

Ur & Penn

Vila

Plan 3

Esprit

Jack & Jones - Vero Moda

Lindex

MQ

Peppercorn

SeeMe

Caféer

Classico, plan 3

Wayne?s coffee, plan 2

Service

Sparbanken Nord uttag, plan 3






































Nu ska jag gå och se en film/dokumentär som handlar om Jack the ripper, en otroligt intressant gåta som många anser sig ha svaret på.
Vi hörs// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0