Änglar, ja de finns!

Tack för ett otroligt givande samtal ..... , det kändes tusen gånger skönare i mitt hjärta och jag uppskattar att du hade tid och ork att lyssna. Jag är nu mera helt säker på att det finns änglar, inte bara i himmelen utan också här på jorden, till och med i Piteå.


Skyltsöndagen stod på listan över att göra denna dag, kaoset på parkeringsfronten inne i stan är ett faktum, vars ska man parkera och hur ska man parkera, vilket många bilister borde lära sig, finns det en ficka då ställer man sig inte över två.
Tomten fann vi och det var en små rädd Hugo som höll min hand, ett paket fick vi också med oss.
image181

Inne i Småstaden var det till en början lämpligt mycket folk, men efter ett tag var det fullt där med. Jag köpte mig en tunika i svart, med lite grå/röda detaljer och ett rött halsband, jätte snyggt. Din Stil hade också många vackra inredningssaker, men min plånbok räckte tyvärr inte alls till. Barnen och maken hade vid detta lag hunnit bli rejält trötta och vi gav oss hemmåt.

Världens bästa farbror Johan kom och drack lite kaffe, eller lite, några koppar blev det=)
han övertalade även sin äldre bror att ta tag i tapetsering och underarbete i hallen, yiiihoo, tror Göran vaknade till där!

Nu har jag satt upp julgardinerna, så när ilet kommer sen i veckan då är det bara att ställa fram tomtar och ljusstakar, jag tror jag har lite julkänsla i alla fall.

image182

Kommentarer
Postat av: -

Det är du som är en ängel, det har jag vetat sen första gången jag såg dej. Du har snälla ögon och ett mjukt och rart sätt, kramar

2007-11-26 @ 06:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0