Fredag 30 november

Grattis underbara unika Sara på din 31 års dag, vi kommer imorgon och sjunger för dig. Hoppas kvällen blev lyckad och att ni kunde unna er en barnfri kväll,,,utan att längta efter barnen hela tiden.


Idag har jag köpt min make något som han senast igår talade så varmt och öm om, ett för honom äkta barndomsminne, nämligen ett änglaspel med små röda ljus. Trodde inte alls att han skulle bli så glad när han öppnade det lilla paketet, gissa om vi har lyssnat på det där "pling,,, pling,,,plong" mest hela kvällen.

Ska fatta mig kort, rätt finalister till Globen,,,, jag grät, vilka begåvade sångerskor vi har i detta land. WOW

Dagens dissning: Piteås lokalbusstrafik,, vilka har de egentligen anställt? Ikväll såg jag döden på nära håll när en buss prejade ut oss och tvingade Göran att bromsa in och lägga sig bakom den, men senare i korsningen nedanför Strömbacka, där höll han på att få med sig hela refugen med trafikskyltar och allt,,, att sen ha en rosenrasande man bakom ratten kändes inte tryggare precis.

Dagens hissning:  vad vore livet utan syskon... David, Elin och jag räknar även in dig Monica,,,, ni är bäst, tack för allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0