Måndag 26 November

Grattis lilla Linus Lindmark i Älvsbyn på din namnsdag,, kram på dig sötis, krama mammas mage från mig.

En tragisk dag, fast ändå ganska bra, lite julstämning fick jag när jag skottade snö på morgonen,,,, men blää de där julklappspengarna de gick åt till denna "förbaskadeskitjä..ladatorhel..maskinskrotapparatfa.skap", men tack och lov fick vi låna en office cd så den slapp vi inköpa. Vi hade en egen officecd men den har visst bara försvunnit ut på en egen bilfärd, och nu vet ingen vart den är! Konstigt. 

biblioteksbesök, plugg, julstök, matlagning, div samtal med Pbu, förskoleråd, skjuss träning, städa undan för kvällen= Min dag

Nu ska jag iväg och hämta Jens som har tränat med de stora grabbarna, hoppas de inte har manglat sönder honom.

image183ZZZZZZZee you later//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0