Nä, detta går ju bara inte... orkar inte leva utan min blogg.

Hej igen, jag kan ju inte leva utan min blogg, jag bara måste få skriva. Jag längtar efter så många saker bla:

*Erica och Norrbyskolan,,
* en kopp te, det ska vara gott te, inte det som vi har hemma Lipton
*en härlig jul-cd
*dvd:n Ett päron till farsa firar jul
*LÖN & inte bara CSN
*ett färdig skrivet ex-jobb
*byxor som man kan andas i
* en uppfinning som gör att man inte går å små äter hela tiden, kanske någon sorts dragkedja man bara öppnar vid prat behov, å borstatänderna så klart
*massor av snö
* håller man nu ändå på att längta, så varför inte en utlandsresa eller två=)

Grattis mig själv å alla andra Elisabet:or som har namnsdag idag, himla vackert namn det där, har fått det från min farmor och mamma, mormor hette Cecilia, men det tar vi den 22/11

Grattis underbara härliga jens på din 16 års dag, en toppen kille som dig får man söka länge efter, (tur att jag hittar på Durrnäs när du inte är här)

Jag var hos jessica igår på Me  & I party och kunde bara inte låta bli:
image174image175

Blir man inte nostalgisk så säg! Jag minns flera av mönstrena på deras kollektion, och jag minns att jag hade ett nattlinne i liknande tryck som den de har med molnen. Nu för tiden kan jag inte ha nattlinne, hur jag än ligger så fastnar tyget som kvar i lakanet och hux flux sitter jag fast,,, för när man var liten då kunde man snurra på utan att tyget snurpte åt och blev som en enda korv på kroppen.

Idag har vi varit och uppvaktat Jens på hans 16års dag, en glad kille mötte oss i dörren och visade alla sedlar han hade fått, vilket han visade oss ett ex par gånger till under besöket. Jens vi tycker så mycket om dig, hoppas du vet det.

Dagens dissning: väglaget till älvsbyn, räfflat och isigt,osandat... fy på er plogare!

Dagens hissning: ja men bloggen så klart, den gör mig glad.

Idag har Hugos julkapp kommit, den heter Harry och står som prio 1 på hans önskelista. Harry är väldigt söt, kika själv:

    Klicka för att visa större bild...Klicka för att visa större bild...
Harry ska i sin tur få en vinterjacka och mössa, skor, halsduk och vantar för jag tror att Lille Harry kommer att få vara med på en hel del utflykter.

Harry finns att köpa på ABC leksaker på nätet. handlade en till julklapp,(åt mig själv)
Klicka för att visa större bild...           

oj och en sån här med:

Klicka för att visa större bild...     



Vad vi ska pyssla.

Jag kan varmt rekomendera denna sida, det finns många fina julklappar och (för mammor med).

Nu måste jag nog gå i säng, ska arbeta på imorgon med, Howard Gardner står för tisdagens underhållning på schemat.

Kram på dig// Linda

Kommentarer
Postat av: Cissi

Å vad kul!! Välkommen tillbaka efter din lilla paus, blev nästan rädd att vi förlorat dej för alltid här i cyber...

2007-11-20 @ 12:49:32
URL: http://csomicissi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0